Csomagok

Csomagok

Bármely csomag fontosabb felhasználási területei
(a teljesség igénye nélkül):

  • Archiválás
  • Ajánlatadás támogatása, hogy az üzletre fókuszáljon és ne az adminisztrálásra
  • Számlakezelés (bejövő számlák jóváhagyása és kimenő számlák előállítása, kezelése)
  • Iratkezelés (a szervezethez beérkező és kimenő küldemények kezelése)
  • Egyéb üzleti területek, az előkészített modulok testre szabásával, vagy egyedi igényeinek megfelelő modulok gyors és költséghatékony elkésztése (pl. étkezésjegy igényléstől az utazásszervezésig, megbeszélés szervezés, erőforrás ütemezés, határidő figyelés, stb.)

Miben segít a termék?

A kávét nem szolgálja fel, de stabil alapja lehet az Ön cégének. Megpróbáltuk összegyűjteni a legfontosabb haszonérveket:

  • Átláthatóvá teszi a szervezet működését
  • Optimalizálja az üzletviteli költségeit (pl. nyomtatási költség, posta költség, dokumentum-tárolási költség, kommunikáció költsége, keresés költsége, stb.)
  • Egységes és rugalmas keretet biztosít a szervezetet érintő jövőbeni változások támogatására
  • Vigyen rugalmas szabályozottságot mindennapjaiba

Jelenleg kétféle fizetési csomag érhető el:

  • Szolgáltatás alapú Windows Azure alapokon
  • Telepített saját eszközparkon 

Mind a két csomag teljes funkcionalitású, felhasználói szempontból teljesen azonosak, amelyek többek között a korábbiakkal ellentétben tartalmazzák a ProcessDesigener és FormDesigner modulokat is, így korlátlan számban képezhetőek le üzleti folyamatok és űrlapok. A két csomag közötti lényeges előnyöket és különbségeket a Megtérülés lapon tekintheti meg.