Bemutatas

Bemutatás

Ma már minden cégvezető tudja, hogy megfelelő informatikai háttér nélkül még kisvállalkozást sem lehet hatékonyan üzemeltetni. Sokan nem szeretik a dobozos szoftvereket, mert bár az átlagos feladatokat könnyen meg lehet velük oldani, de a speciális feladatok megoldása során mindig falakba ütköznek. Aki teheti, éppen ezért sokszor úgy dönt hogy saját szoftvert ír, vagy irat, külső, vagy belső szoftverfejlesztőkkel, amely teljesen lefedi a cég működését.

A saját szoftver készít(tet)ésének számos előnye mellett, jelentős hátrányai is vannak:

  • sok időt vesz igénybe az elkészítése
  • össz. költségét tekintve jelentősen többe  kerül mint egy dobozos termék
  • az esetleg nem kellő mértékű dokumentáltság nehezíti a hibajavítást, vagy a szükséges változtatások programozását
  • kiszolgáltatottság / a készítő személyeknek, vagy cégnek/

A Click&Flow alkalmazás platform a speciális esetek megoldásához is olyan jól használható, mint az átlagos feladatokhoz.

A Click&Flow egyesíti a „dobozos” és az egyénileg, a cég problémáira szabottan írt szoftverek előnyeit, a jellemző hátrányok nélkül.

A Click&Flow-ban a Grafikus Folyamattervező és a Grafikus Űrlaptervező eszközök segítségével programozás nélkül, teljesen testre-szabott alkalmazásokat hozhatunk létre, a cég működésének, aktuális méretének, profiljának megfelelően.

Grafikus Folyamattervező segítségével létrehozhatjuk  a folyamatokat, amelyeket a Click&Flow-val szeretnénk kezelni. A folyamatok tetszőlegesen áttervezhetők, anélkül, hogy programozni kellene! A folyamatok mentén adatokat és dokumentumokat is kell kezelni. A dokumentumokat bevihetjük a szkenner vezérlő alkalmazás segítségével. Vagy  létrehozhatjuk  bármilyen hagyományos pc-s alkalmazással (Office, CAD, stb.)

Az adatok  beviteléhez megfelelő űrlapokat szerkeszthetünk a Grafikus Űrlaptervezővel, programozás nélkül! A létrehozott űrlapok  mezői és a  bevitt adatok automatikusan beépülnek a program meta adatai közé, így azok rögtön megjelennek a kereshető adatok között és még jogosultság is állítható rájuk!

A Click&Flow Kereső Motorja egy olyan speciális alkalmazás, amely lehetővé teszi, hogy a szokásos keresési feltételek mellett teljesen a saját elképzelésünknek megfelelő lekérdezéseket generálhassunk. Lekérdezéseket végezhetünk a Click&Flow-ba bevitt, a rendszer által generált illeteve bármely más rendszerrel interfészelt adatokra is logikai operandusok felhasználásával. Ezeket a keresési feltételeket elmenthetjük és időről- időre futathatjuk, hogy az általunk elvárt statisztikákhoz, riportokhoz, információkhoz hozzá jussunk.

A Click&Flow tulajdonképpen egy általános szoftver platform, melyen programozási tudás nélkül hozhatjuk létre a kulcsfontosságú alkalmazásainkat támogató informatikai rendszerünket.
A Click&Flow fontos jellemzője a naplózás, azaz nyomon követhető minden változás és változtatás, minden tevékenység.
A Click&Flow verziókezelése nemcsak a folyamatokra terjed ki, hanem az űrlapokra is.
A Click&Flow-ra jellemző a rendkívül kifinomult jogosultságkezelés.
A Click&Flow-val egységes keretbe foglalhatja a különböző „sziget alkalmazásait”

A Click&Flow főbb moduljai

  • Adminisztrációs felület szervezeti felépítés és testre-szabott jogosultságok beállításához
  • Grafikus Folyamattervező
  • Grafikus Űrlaptervező
  • Kereső Motor, riport szerkesztő
  • Alkalmazás motor /adatbázis kezelő, fájl tároló konténer, üzleti logika/
  • Felhasználói felület, a felhasználók elektronikus íróasztala


Click&Flow olyan program, amelynek megvásárlásához pályázati pénzt is felhasználhat!

 

A  Click&Flow-t bérelni is lehet!

Ha Microsoft felhőben (Microsoft Azure) működő változatot választja, akkor havidíjas szolgáltatásként is használhatja. Ebben az esetben nincs szükség helyi informatikai rendszerre, mert a megfelelő teljesítményű szerver, adatbázis-kezelő és fájl tároló, valamint a szoftverkövetési, üzemeltetési és mentési díjak is benne vannak bérleti díjban. A  havi díjas Microsoft Azure, felhő alapú rendszer  használathoz csak kliens gépek, megfelelő internetkapcsolat és kellő számú előfizetés szükséges.

A Click&Flow egy folyamat alapú keretrendszer, ami hatékonyan támogatja a szervezet üzleti tevékenységét előre elkészített dinamikus megoldásokkal az archiválástól a teljesen papír mentes irodáig.

 

Click&Flow - Touch&Flow

A rendszert windows mobil érintőképernyős eszközökön (Windows Phone, Tablet) is lehet használni.

  

Fontosabb felhasználási területei (a teljesség igénye nélkül):

  • Archiválás
  • Ajánlatadás támogatása, hogy az üzletre fókuszáljon és ne az adminisztrálásra
  • Számlakezelés (bejövő számlák jóváhagyása és kimenő számlák előállítása, kezelése)
  • Iratkezelés (a szervezethez beérkező és kimenő küldemények kezelése)
  • Egyéb üzleti területek, az előkészített modulok testre szabásával, vagy egyedi igényeinek megfelelő modulok gyors és költséghatékony elkésztése (pl. étkezésjegy igényléstől az utazásszervezésig, megbeszélés szervezés, erőforrás ütemezés, határidő figyelés stb.)

Miben segít a termék?

A kávét nem szolgálja fel, de stabil alapja lehet az Ön cégének. Megpróbáltuk összegyűjteni a legfontosabb haszonérveket:

  • átláthatóvá teszi a szervezet működését
  • optimalizálja az üzletviteli költségeit (pl. nyomtatási költség, posta költség, dokumentum-tárolási költség, kommunikáció költsége, keresés költsége stb.)
  • egységes és rugalmas keretet biztosít a szervezetet érintő jövőbeni változások támogatására
  • vigyen rugalmas szabályozottságot mindennapjaiba

 

A rendszer fontosabb tulajdonságai/funkciói összefoglalva:

 

Folyamatkezelés / grafikus folyamattervezés 

  • Tetszőleges bonyolultságú és számú folyamat létrehozható
  • Tetszőlegesen szabályozható a meta adat és funkciók hozzáférése folyamat és folyamatlépés szintjén, még az egyedileg tervezett űrlapok esetében is
  • Folyamatátmenetekhez kapcsolható triggerek szerver és kliens oldalon, amelyek akár más fejlesztők programjai is lehetnek vagy SQL utasítások halmaza egy kapcsolódó adatbázisban, így folyamat alapú kapcsolat is fenntartható bármilyen más rendszerrel is
  • Tetszőleges számú szabály adható folyamatátmenetekhez (automatikus szortírozási/szétosztási/szignálási szabályok)
  • Folyamaton futó tételekről másolat küldhető
  • Tetszőleges számú szabályt tartalmazó automatikus elágazások létrehozása

Űrlaptervezés

  • Tetszőleges bonyolultságú és számú űrlap tervezhető
  • Űrlapokon használható összetett vezérlőelemek számának folyamatos bővülése
  • Az űrlapokon található mezők beépülése az összetett keresésbe
  • Az űrlapok folyamatokhoz rendelhetőek
  • Űrlapok verziózott kezelése
  • Űrlapok rendszerek között hordozhatóak
  • Visual Studio-hoz hasonló grafikus tervezőeszköz
  • Többféle egyedi kontrol (pl.: partner/cikk törzs stb.)
  • Az űrlapokon található mezőkhöz/táblázatokhoz megadhatóak képletek/hívatkozások
  • A képletek kiértékeléshez/végrehajtásához kétféle metódus közül lehet választani:
    • egyszerű: matematikai alapműveletek végrehajtása hasonlóan az Excelhez
    • összetett: .NET Visual Basic formátumban megadható tetszőleges bonyolultságú művelet

Nézetkezelés

  • Tetszőleges számú adat nézet hozható létre a rendszerben
  • Tetszőleges számú oszlop definiálható egy nézeten belül
  • A nézet oszlopai lehetnek saját adatbázisból konkrét adatmezők, számított mezők, vagy más adatbázisból csatolt illetve számított mezők
  • A felhasználók szabadon választhatnak, hogy egy nézeten belül mely oszlopokra kíváncsiak
  • Az éppen nem látható oszlopok nem foglalnak erőforrásokat, mivel a szerver a megjelenítéshez szükséges feldolgozásukat nem végzi el.

Dokumentumkezelés

  • Dokumentumok létrehozása a rendszerben karbantartott sablonok alapján
  • Körlevelek létrehozása sablon alapján
  • Dokumentumok importálása, exportálása
  • Verziókezelés
  • Teljes szöveges keresés jogosultságnak megfelelően
  • Fájlrendszerből közvetlenül fájlok küldése a Click&Flow-ba

Naptárkezelés

  • Folyamatkezeléssel integrált felhasználói naptárak
  • Folyamat határidők megjelenítése naptárban
  • Határidő emlékeztetők kezelése
  • Naptármegosztás, vezetői betekintés

Iratkezelés

  • Minősített dokumentum- és iratkezelő rendszer
  • 27/2014. (IV. 18.) KIM rendelet megfelelés (korábban: 24/2006. (IV. 29.) BM-IHM-NKÖM együttes rendelet)
  • Teljes körű érkeztetési, iktatási, iratkezelési és folyamatkezelési megoldást nyújt felhasználói számára.
  • Rendszerhez többféle önkormányzati szakhatósági modul kapcsolható, amely teljessé teszi az önkormányzati folyamatok támogatását is.
  • Kiegészítő funkciók:
    • Szignálás támogatása
    • Átemeneti- és központi irattárazás
    • Felülvizsgálat, elszámoltatás egyszerű végrehajtása
    • Selejtezés és levéltárba adás támogatása
    • Stb.

Sablon kezelés

  • Egyszerű sablon-karbantartás az arra jogosult felhasználóknak
  • Többféle sablon típus: Notepad, MS Word, MS Excel, OpenOffice Writer

Archiválás

  • Kliensbe épített képkezelő modul (forrás lehet: szkenner, kamera stb.). Képek alapján folyamat indítás.
  • Szkenner interfész az ismertebb multifunkciós készülékekhez.
  • Szkenner felületről indítható folyamat
  • PDF fájlok nagy tömegű elektronikus aláírása

Integrált elektronikus aláírás kezelés

  • MELASZ szabványnak megfelelő aláírások kezelése
  • Igény esetén lehetőség van más szabványú aláírások kezelésére is.

Felhasználók mező szintű jogosultság kezelése

  • Tetszőlegesen beállítható, hogy egy felhasználó vagy szerepkör tagjai egy meta adatot láthatnak-e, olvashatnak-e vagy írhatnak-e a rendszerben illetve folyamatok adott lépéseiben, ezért nagyon finoman szabályozató az adatokhoz való hozzáférés.

Összetett keresés (jogosultságnak megfelelő), riportozás

  • A rendszerben manuálisan vagy automatikusan rögzített több, mint 100 beépített vagy egyedi űrlapon lévő tetszőleges adat mezőjére való keresési lehetőség a logikai algebra felhasználásával. Ezen lehetőséggel a felhasználók önállóan tudnak bármilyen lekérdezést összeállítani és futtatni.
  • Nézet technológia segítségével akár más adatbázisok metaadat mezői is kereshetőek és megjeleníthetőek.
  • A rendszerben lévő összes dátum adat kereshető relatív idő felhasználásával, megadható az elmúlt napok, hónapok és évek száma.
  • A keresési feltételek elmenthetőek, később bármikor módosíthatóak és könnyen futtathatóak.
  • Keresési eredmények nyomtathatóak a rendszerbe feltöltött sablonok segítségével így bármilyen egyedi riport elkészíthető.
  • Keresési eredmények vágólapra másolhatóak, így tetszőleges más programban tovább formázható vagy feldolgozható.

Levelezés

  • Microsoft Outlook bővítmény e-mail-ek vagy azok mellékleteinek hatékony feldolgozására
  • A rendszer képes figyelni korlátlan számú POP3 illetve IMAP4 protokollt ismerő email postafiókot és a beérkező leveleket érkeztetni vagy egyéb folyamatot elindítani, ezen levelek esetleges aláírását ellenőrizni és automatikusan értesítést küldeni a befogadásról vagy bármilyen hiányról.
  • A rendszerből lehetőség van felhasználók által kijelölt dokumentumok kiküldésére is, természetesen jogosultság függvényében.

Active Directory integráció

  • Lehetőség van Active Directory-ból felhasználók importálására vagy adataik frissítésére
  • Lehetőség van a rendszerbe történő bejelentkezés során a felhasználóktól megkövetelni az AD tagságot

Osztott, csoport munkatámogatás

  • Lehetőség van a rendszerben szerepköri munkakosarakat definiálni, amikben lévő feldolgozandó tételeket az adott szerepkör tagjai egy időben láthatnak és kezelhetnek. Ilyen lehet például egy központi irattár, ahol nem egy felhasználónál vannak az iratok, hanem az irattárban.

Távoli munkatámogatás

  • Mivel a kliensek TCP/IP-t felhasználva web szolgáltatásokon keresztül kommunikálnak a szerverrel, ezért az interneten keresztül is használható a rendszer. Még a fájlok mozgatása is ezen az úton keresztül történik.

Naplózás

  • A rendszerben a különféle objektumok, fájlok, iratok és az ügyiratok védelme biztosított.
  • Az egyszer rögzített adatok adott köre megváltoztathatatlan, másrészt pedig a módosítható adatok minden változtatása naplózás útján rögzített.
  • A napló állományok megfelelő jogosultság függvényében böngészhetőek, a benne lévő adatok kereshetőek.

Moduláris felépítés, egyszerű alkalmazás integráció, egységes keretbe foglalva

  • Lehetőség van különféle kapcsolódó modulok használatára:
  • Szociális modul
  • Építéshatósági modul
  • Interfész modulok:
    • ÖnkAdó
    • Pénzbeli és természetbeni ellátások rendszere (PTR)
    • Szabálysértési rendszer
    • ERP
    • Stb.

Nagy és drága rendszerektől való függetlenség

  • Az adatbázis kezelő és operációs rendszeren  továbbá a választott elektronikus aláírás kezelő modulon kívül nincs szükség további harmadik gyártó licenceinek a megvásárlására. (Windows Azure platform esetén ezekre sincs szükség)

Szerver oldali infrastruktúra

  • Szervezeten belül üzemeltetett
    • Több rétegű architektúra, könnyű skálázhatóság
      • Az alaprendszer 4 fő rétegre tagolható. A szerver oldali terheléstől és tárhely kapacitás igénytől függően több hardverre bontható szét:
        • Adatbázis (ORACLE esetén platform független)
        • Dokumentum tárolására szolgáló fájlrendszer (platform független)
        • Az adatbázis elérési, üzleti logikai réteg (MS Windows 2008 R2 szerver vagy szerverek illetve ezek újabb verziói és IIS)
        • Kliens (minden .NET 4.5.1 keretrendszer által támogatott asztali operációs rendszer)
    • Választható adatbázis
      • ORACLE 12 c (bizonyos funkciók kihagyása esetén 8.0.5-ig visszamenőleg bármely verzió)
      • MS SQL 2014 (korábbi verziókról érdeklődjön)
      • Előzőek ingyenes változatai
  • Szervezeten kívül üzemeltetett
    • Windows Azure platform
      • Kedvező havi díjak mellett nem szükséges szervert, tárolókat, hálózati eszközöket vásárolni, fenntartani és üzemeltetni.
      • Automatizált szolgáltatás menedzsment, ami magában foglalja az előfizetés idejére a programok frissítését még operációs rendszer szintjén is.
      • Terhelés elosztás
      • Az egész világból elérhető a nap 24 órájában

Operációs rendszer (vastag kliens, szerver)

  • 32 bit
  • 64 bit

Egyszerű telepítés

  • Xcopy, ClickOnce, MSI
  • .NET technológiából adódóan, ha például hordozható diszken, pendrive-on stb. visszük magunkkal a programot és a gép amihez csatlakoztatják rendelkezik telepített .NET Framework-kel és működő internet kapcsolattal akkor azonnal használható a program abban az esetben ha ezt a szerver oldalon engedélyezték